Pe 15 noiembrie este programată prima cursă de pe Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău unde pasagerii se vor îmbarca din noua aerogară.

Anunțul a fost făcut de oficialitățile județului la prezentarea investiției de astăzi.

S-a mai făcut vorbire despre „o cursă pentru București” aflată în pregătire și despre declanșarea licitației pentru reabilitarea pistei, o investiției esențială.

Și ca să nu rămâneți în extaz, după vizualizarea pozelor făcute de Dorin Bejenaru și filmarea „live” făcută de mine (sic!), trebuie să mai zicem niște lucruri.

Spre exemplu că investiția în aerogară este una 100% băcăuană. Asta ca să crape de ciudă ieșenii și sucevenii care și-au făcut aerogări și piste cu bani europeni și de la Guvern.

Premier PSD – cu mulți prieteni în Bacău, ministrul Transporturilor PSD – nu mai contenea cu mulțumirile la adresa șefilor băcăuani ai PSD acum vreo două-trei luni, 8 parlamentari PSD, vreo doi miniștri băcăuani, președinte CJ de la PSD, primar PSD, iată descrierea situației în care se află județul Bacău la acestă dată. Dacă întrebi pe rând personajele de mai sus despre aeroportul băcăuani toți, fără excepție, vor vorbi despre „poarta Moldovei”, despre poziția strategică, de necesitatea investiției în pistă, etc.

Zic că ar fi cazul să primească și Aeroportul Bacău oleacă de sprijin guvernamental, măcar cât stadionul Olguței. Nu? Dacă nici acum nu se poate, ar fi puțin penibil.

Oricum, era ultima aerogară din România nemodernizată (asta nu știrbește cu nimic meritul celor care s-au zbătut ca să fie și cum să fie). Dacă-i făceai la mișto un turn, autogara din Buhuși era mai mare decât aerogara aeroportului internațional din Bacău.