Mulţumirile din titlu sunt sincere pentru că, după ce sunt clientul lor de atâta amar de vreme, m-au făcut să reziliez contractul cu ei fără nici cel mai mic regret. Pentru o restanţă de 17 lei (parţial din vina mea) m-au decuplat rapid de la serviciile de internet şi televiziune, ştergând cu buretele istoricul de bun platnic, fidel client şi cotizant idiot (plăteam aproximativ dublu, de câţiva ani, aceleşi servicii pe care mi le puteau oferi şi RDS sau UPS). Nici asta n-ar fi fost o problemă foarte mare. Da’ să vedeţi aventură la recuplare.
Mi-au mâncat ore din viaţă şi mi-au tocit nervii. Am ascultat şi executat cuminte zeci de comenzi ale unui robot (apropo de reclama „de la om la om”). Când intr-un final ajungeam să vorbesc cu operatorul, să văd care-i situaţia, trebuia să aştept zeci de minute să nu cumva să pierd „prioritatea apelului”. După vreo 10 asemenea apeluri şi alte câteva minute bune am intrat în legătură cu operatoarea. I-am explicat, i-am citit de pe chitanţă toate codurile, datele şi cifrele posibile. Într-un final am primit răspunsul: „nu vă putem confirma plata (făcută cu 24-36 de ore înainte) pentru că s-a blocat sistemul. Reveniţi cu un telefon peste 4-5 ore.” Adică tot eu. Cel mai mişto a fost când am am revenit.
„Da, aţi plătit”, mi-a răspusn plictisit un domn operator.
Bun, asta ştiu că am plătit acum 48 de ore. De ce nu am semnal la TV, sau internet?
Păi, aveţi semnal la TV. La internet mai durează.
Domnule, faci mişto de mine? Eu mă uit la televizorul meu, nu dumneata.
Aveţi sigur, insistă.
Şi au urmat o serie de intrebări şi sfaturi de grădiniţă cum să pornesc şi să repornesc decodorul pe care-l am în casă de 5 ani. Într-un final a zis că îmi trimte o echipă. Peste încă o zi. Semnalul a venit singurel, fără vreo intervenţie, dar peste vre-o două ore. Probabil a venit cu trenul de la Bucureşti. Mai rău a fost cu internetul. A pătruns sfios la mine-n casă abia acum o jumate de oră.
Partea cea mai proastă a fost că, din motive medicale, nu mi-am putut lua laptopul sub braţ să beau o cafea la vreo crâşmă cu wi-fi şi să mai postez una-alta. Promit să recuperez.
Oricum, am semnat un frumos contract cu alt furnizor.