lup2Eram obișnuit ca șefii de la CRAB (compania de apă din Bacău) să manifeste o durere în cur față de clienți, publică și cronică.

Între timp le-a mai trecut și m-am trezit cam ca în ”Petrică și lupul”, doar că puțin invers.

Petrică a mințit până nu l-a mai crezut nimeni, chiar dacă spunea adevărul.

Conducerea CRAB a tăcut și a tratat cu spatele presa și proprii clienți mult prea mult timp, încât atunci când a început să comunice nu a mai băgat-o aproape nimeni în seamă.

Ieri, am primit un email prin care eram anunțat (informat) că:

”In dimineata zilei de 31.01.2015, orele 10.30, a aparut o avarie la conducta OL400 care alimenteaza cartierul Serbanesti, in dreptul complexului comercial. Ca urmare a fost intrerupta furnizarea apei potabile in cartierul mentionat. Echipele S.C. CRAB S.A. lucreaza la eliminarea avariei.

    Daca nu apar alte probleme deosebite, estimam ca interventia sa se finalizeze in jurul orei 17.00, urmand a se relua furnizarea apei.

    Ne cerem scuze pentru disconforul creat!”

În mod normal l-aș fi publicat integral, imediat și gratuit. O chestie extrem de utilă pentru cititorii acestui blog, locați în zona cu secetă la robinete.

N-am publicat un rând.

Mai ales că emailul era trimis de un nene de la IT. Nu-i comentez competența, însă nu-l cunosc ca fiind reprezentant al CRAB, nici măcar n-are adresă oficială de tipul ”gigel@apabacau.ro”.

Mai sunt multe de corectat, dar e pe bani.

Despre cauza ce a determinat ”minunea”, începutul de comunicare, scriem mai târziu, că n-am uitat zilele de căcat de acum două săptămâni, doar că n-am avut timp.