Despre performanțe și caracteristici tehnice și estetice voi scrie pe debacau.ro, aici vreau doar să vă povestesc cum am descoperit bmw-ul.
Am spus „descoperit” pentru că este pentru prima oară în viața mea de șofer în care conduc și testez o mașină de la BMW. Cred că, înafară de Ferari și încă două-trei mărci de lux, am condus cam tot ce se putea conduce (ca mărci cunoscute) în materie de automobile.
Să v-o zic pe aia cu „dragoste la prima vedere”? Aș fi puțin cam de la țară. Oricum, e șmecherie.
Ce știe să facă mașina asta cel mai bine este să-ți dea impresia că ești un șofer excepțional.
Dacă ești familiarizat cu tehnologia de ultimă generație, ultimul model de BMW seria 5 are cam tot ce s-a inventat. Dacă nu ești familiarizat cu noile descoperiri în materie, o să ai butoane și ecrane pe care nu vei ști să le folosești decât dacă te învață cineva.
La cum arată interiorul, sigur nu vei mânca la volan (obicei de care mă dezvăț greu). Și vă mai spun că veți alege cu mare grijă spălătoria auto.
Și da, butonul de lumini e la locul lui, la fel ca la toate mașinile germane, în stânga volanului. Nemții tot nemți, deși farurile sunt setate să se stingă singure sau se aprindă automat, sau în trepte, pe timp de noapte, deși poți da muzica mai tare doar învârtind un deget prin aer, sau să respingi un apel printr-un mic gest cu mâna dreaptă, butonul clasic de la lumini a rămas la locul lui, ca un element de siguranță, ca o marcă.