De ce şi-ar face WORLD MACHINERY WORKS, AEROSTAR sau chiar WILLY publicitate în presa locală? Chiar dacă preţurile sunt foarte mici. Nu vând nimic aici, în Bacău. N-au niciun motiv şi de aia nici nu fac. Bun, atunci de ce şi-ar face E-ON publicitate în presa centrală, unde preţurile sunt colosale? Ei au monopol şi la energie electrică şi la gaze naturale pe zona Moldovei. Clienţii sunt „captivi”, iar ăia noi plătesc de le sar siguranţele iar hârtii fac de parcă s-ar branşa la NASA. Şi de ce tocmai la liderul absolut al audienţelor, PRO TV?

Posibile răspunsuri:

A. S-au apucat să vândă şi alte produse sau servicii. Iată un exemplu de produs: castraveţii. Sau de servicii: reparatul aparaturii electrocasnice distruse de variaţiile de tensiune.

B. Poate i-au întrebat cei de la “România, te iubesc!” despre contractul de privatizare al Electrica Moldova, despre respectarea acestua de către partea germană şi stadiul investiţiilor asumate? Pentru că o lovitură primită de la nivelul PRO-ului se lasă cu scandal mare, poate chiar şi cu reziliere.

C. Poate vor să sprijine profesionalismul în televiziune.

Puteţi bifa răspunsul corect sau puteţi veni cu altă variantă.